søndag 23. oktober 2011

Noen forandringer som endrer livet.....noen tanker bak det.

Jeg har vært syk i noen år,uten helt å vite hva som skjedde med kroppen.Jeg har gått inn og ut på legekontoret for å få et svar på hva som skjer.Og når enn endelig får vite hva som er galt,så skulle enn ønske enn aldri har fått vite det!!!!Det slo meg litt ut å få høre at jeg har ME.Det fikk jeg vite på Fredag i trondhjem til en nevrolog.Det var verre enn jeg trodde å få et svar....det blir så endelig.Jeg hadde jo et håp om at det kunne være noe som var fort og greit å behandle.
Men dette må jeg takle,og sette meg godt inn i.Ser jo i nyhetsbildet at det kan være håp for behandling og at flere har blitt friske.så det skal jeg være glad for:)
Er også takknemmelig for at jeg ikke er så hardt rammet at jeg ligger i mørke rom i mange år.men skal jeg være egoistisk her,så synes jeg det er ille nok å ikke kan fungere normalt.
Dette blir sikkert en stor omstilling,som jeg må gi meg selv tid til å bli vant til.Må leve langsomt liksom.Og jeg som er vant til å ha tusen baller i lufta!!!!Ja,ja.....tålmodighet har jeg ikke fått i gave,men det må jeg kanskje lære meg til nå da!!
Og det kunne ha vært verre.....så dette skal jeg gjøre om til å bli MITT NYE LIV.....et langsomt liv:)

1 kommentar:

  1. Det er jo kjempebra at du har fått diagnosen, du har hatt mistanke lenge om dette.
    God bedring og håper du har en fin dag.
    Klem

    SvarSlett