torsdag 25. november 2010

føler meg som en prinssesse

det er helt utrolig...men jeg føler meg som en prinssesse nå.Etter å ha sett på den andre siden på kanal fem,om engleboken som vår prinssesse har vært med å skrevet,så kjenner jeg at vi er ganske like.Det de forteller om å stå i egen kropp....leve i nuet...elske seg selv,for så å kunne respektere og elske seg selv og andre på en selvsagt måte.Det å leve for sin egen sannhet,NÅ
Er det slik med andre også,at vi må bli aldrende damer før vi forstår viktigheten av akkurat dette....eller er jeg bare sent utviklet??
dette er et skikkelig intr tema...som hørest så veldig enkelt ut...men så  er omfattende og vanskelig at det kan ta pusten....fra hvertfall meg.
Vi er jo oppfostra med at vi skal tenke på andre før vi tenker på oss selv.....vi tar først og fremst oss av våre barn....våre aldrende foreldre....og menn....hus,jobb og venner.Jeg vet sannelig ikke om jeg vet å ta vare på meg selv...jeg kan ikke huske at jeg har lært det....eller prøvd det lengre enn noen timer.Men det virker veldig forlokkende ut....skal sannelig prøve......litt:))

1 kommentar:

  1. Der sa du det. Vi løper rundt å viser omsorg for andre i bøtter og spann. Vi føler oss til slutt tygd og utspytta. Ofte og desverre blir vi en selfølge.
    Ja, det er viktig å ta vare på oss selv. Det er jammen på tide at vi begynner. Fibromyalergi. Flere og flere kvinner får den diagnosen. Det er bekymringsverdig.
    Ellers takk for hyggelig kommentar inne hos meg:-)
    Klemtildeg:))

    SvarSlett