tirsdag 30. november 2010

forventninger

Nå starter det for alvor...de små og store forventningene.Gutten min lurer på hva det er i julekalenderen....hva han skal ønske seg til jul....
mamma håper hun klarer å bevare roen ...og vettet til den store høytiden åpner sine dører.
Hvert år sier jeg det samme til meg selv:husk no Linda hva julen handler om.....ikke la deg stresse....ikke kjøp over evne....kos deg og nyt disse førjulsdagene.Fordi det e veeeeldiiig koselig....kilingen i magen til barna,spenningen,pyntingen,lukten i huset...helt til du har oppdaget at den kvelden plutselig står å banker på,og du er ikke ferdig med all kosen og hyggen du holdt på med.Jeg har faktisk handlet alle julegavene inn lille julaften!!!!Fordi jeg glemte å være ute i god tid.Og da ska du ha takk og amen.....da blir det dyrt....det blir stressende,og du glemmer at jula egentlig er en koselig tid.Og du ender opp som en vridd vaskeklut.
Men...slik e æ:)))Koser meg så lenge det går,så får vi se om det blir julegaver i år:)))
Ønsker alle en fredfult og kosemosetid med masse kiling i magen:)

1 kommentar:

  1. Å ja, det er det beste med alt. Forventningene. Jeg har tenkt på det vi snakket om tidligere, og ikke stresse. Det viktigste er å ha det bra og kose seg. Hva har vi igjen for å fly hit og dit. Det blir jul likevel... sier jeg som stresse med julegardinene:-))
    Klem.

    SvarSlett